„Căutăm soluţii să ne încadrăm în buget, dar şi aşa avem nevoie de o sumă considerabilă de bani pe vremurile astea. Sub 1.100.000 de euro nu se poate organiza"
Considerat unul dintre cele mai de succes evenimente estivale ale ultimilor ani, Class One Romanian Grand Prix se află anul acesta sub semnul întrebării.
Cei de la Power Marine, organizatorii evenimentului, au anunţat încă de la începutul anului că există posibilitatea ca circuitul să fie mutat în Bulgaria anul acesta, însă, se pare că încă trag de ideea păstrării lui la Mamaia. Asta în condiţiile în care bugetul va fi, cu siguranţă de austeritate, iar autorităţile publice locale, în special Primăria lui Radu Mazăre, nu pare a avea de unde să „sară" cu banii. Cu alte cuvinte, unul dintre cei mai înflăcăraţi susţinători ai cursei de la Siutghiol, Radu Mazăre, ţine în mâinile sale organizarea Class One. Pentru că, aşa cum a explicat Ionuţ Barbu, director al Power Marine, există promisiuni pentru 35% din suma necesară, însă, numai cu condiţia să participe şi autorităţile locale. „Pe mine mă bucură că lumea mă tot întreabă, ceea ce înseamnă că dorinţa publicului încă există. Eu încă mă lupt să reuşesc să strâng bugetul pentru această cursă. Nu am renunţat şi probabil că nu o să renunţ decât pe 29 august când este ultima zi în care ar trebui să se întâmple. Avem strâns aproximativ 35% din buget. Avem scrisori trimise către Ministerul Dezvoltării şi Turismului, către doamna Udrea, cu răspunsuri nu încurajatoare până acum. Nicuşor Constantinescu se zbate şi caută şi el să ne sprijine, Primăria are dificultăţi foarte mari şi înţelegem. Nu există vreo părere sau vreo atitudine din partea noastră cum că nu am înţelege. Din contră, înţelegem, apreciem tot ce s-a făcut şi sperăm să facem în continuare", a declarat Barbu. Acesta a mai precizat că „ar fi mare păcat ca toată investiţia din ultimii ani în acest