Îl felicit sincer pe domnul Bunea Stancu. Bravo, se vede că are stofă de mare conducător. Păi, cum naiba să faci, bre, aeroport cu chinezii, nu avem destule chinezării în Brăila? Imaginaţi-vă cam ce hal de aeroport ar fi făcut chinezii.
Cu piste piratate şi turnuri de control furate de pe internet, cu beculeţe de semnalizare făcute de Adibas şi asfalt turnat de firma Pawasonic. Sunt un critic fervent al domnului Stancu, stau cu ochii pe el, căci ştiu că îl duce mintea să facă multe golănii din banii publici, dar când am auzit că i-a lăsat baltă pe chinezi şi s-a orientat către alţi investitori am vrut să mă ridic în picioare de nebun şi să aplaud din tot sufletul. Noroc că m-am temperat la timp.
Am înţeles din ziarul Obiectiv că domnul Bunea Stancu, graţie priceperii şi flerului dumnealui, a reuşit să cadă la o înţelegere cu nişte oameni serioşi de afaceri din Suedia, pentru a face şi în 2010-2012 Aeroportul din Brăila. Probabil că undeva în contractul care urmează să fie parafat şi ştampilat regulamentar, conform legii, va fi stipulat că fundaţia aeroportului şi, în general, tot ce ce ţine de turnat betoane, vor fi executate (asigurate) de firma Concivia. Nu am nicio problemă cu această clauză, care tocmai ce îi va mai aduce câteva milioane de euro domnului Bunea Stancu, însă eu, personal, am o rugăminte. Sper ca firma Concivia să execute lucrări de calitate, să se concentreze un pic asupra subiectului, căci nu am chef să mor ca prostul într-un avion care a decolat din Brăila.
Sper că suedezii cu care a discutat domnul Bunea Stancu sunt oameni de cuvânt. Nu de alta, dar m-am săturat, în calitate de jurnalist, la câte inaugurări ale Aeroportului din Brăila am fost, iar de zburat n-am văzut să zboare nici măcar o cioară ciungă de pe pistă, darămite vreun Boeing 747. Îl felicit sincer pe domnul Bunea Stancu. Bravo, se vede că are stofă de ma