"Meet the CEO" va aduce faţă în faţă, în cadrul unui eveniment restrâns, oameni de afaceri şi executivi din peisajul economic românesc cu unul dintre cei mai importanţi expaţi din telecom, Yorgos Ioannidis.
Omul care conduce afacerile de peste 800 de milioane de euro ale Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixă, cablu şi internet din România, va povesti pentru prima dată în public despre cariera sa de 35 de ani din domeniul telecomunicaţiilor, despre piaţa locală de telecom şi impactul crizei, precum şi despre strategia companiei în acest context. Creionată în linii mari, strategia din ultimii trei ani a operatorului a avut în prim-plan creşterea bazei de consumatori şi retenţia clienţilor existenţi, reflectate în decizii precum reducerea tarifelor pentru servicii sau, mai recent, introducerea unui plan tarifar preferenţial pentru apelurile dintre clienţii Romtelecom şi Cosmote.
La Romtelecom, Ioannidis a venit la începutul lui 2007, preluând poziţia de director general deţinută anterior de americanul James Hubley, primele obiective fiind chiar reducerea fluctuaţiei numărului de abonaţi şi identificarea metodelor de menţinere şi creştere a veniturilor companiei. Cariera în telecom şi-a început-o în 1975, chiar în cadrul operatorului OTE, unde a activat ca inginer de telecomunicaţii şi a evoluat apoi în diferite poziţii din cadrul mai multor departamente ale companiei. În prima parte a anilor '90 s-a mutat la filiala din Grecia la Vodafone, ca manager de inginerie a comutaţiei şi software, iar spre finalul deceniului a preluat aceeaşi poziţie în cadrul Cosmote. Ioannidis a fost apoi, timp de patru ani, directorul general al OTENET, plasând compania pe primul loc în piaţa grecească de servicii de internet, cu o cotă de 55% în segmentul serviciilor în bandă largă, iar din 2004 a fost numit director executiv tehnic pentru întreg grupul OTE, peri