Hyundai Auto România lansează programul propriu de asistenţă rutieră, dedicat clienţilor mărcii. Programul este dezvoltat în colaborare cu Europ Assistance.
Posesorii autovehiculelor marca Hyundai achiziţionate începând cu data de 15 iunie 2010 beneficiază gratuit de serviciile de asistenţă rutieră în situaţii de tipul: defecţiuni mecanice sau electrice, lipsă curent sau baterie slabă, pneuri tăiate sau pană dublă, lipsă combustibil sau alimentare cu combustibil greşit şi chei pierdute sau încuiate în maşină.
Tot ce trebuie să facă în acest caz clientul Hyundai este să apeleze numerele de contact ale Hyundai Asistenţă Rutieră, serviciu disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7 şi accesibil pe întreg teritoriul României şi în alte 44 de state şi regiuni europene. Perioada de acoperire a programului este de 5 ani pentru modelele Hyundai ix35 si i30u si de 3 ani pentru celelalte modele ale gamei Hyundai.
Programul integrează servicii adiţionale celor de asistenţă rutieră, precum continuarea călătoriei sau întoarcerea la domiciliu, cazare la hotel sau înlocuirea autovehiculului avariat.
Autovehiculele achiziţionate înaintea datei de 15 iunie 2010, acoperite de garanţia de trei ani acordată de producător, beneficiază de asistenţă rutieră constand în remorcarea autovehiculului până la cel mai apropiat reparator autorizat Hyundai de pe teritoriul României, în cazul defecţiunilor mecanice sau electrice.