Încă de la începutul anului, inspectorul-şef al Inspectoratului Teritorial în Construcţii Sud-Est Constanţa, Gigi Chiru, a întreprins mai multe vizite la şantierul de lucru pentru Centura Constanţei, pentru a vedea dacă sunt respectate normele de proiectare şi de calitate în construcţii.
În urma verificărilor, s-au depistat mai multe neconcordanţe în desfăşurarea lucrărilor, motiv pentru care au existat întreruperi lungi şi dese ale execuţiei proiectului de infrastructură. ,,În continuare, echipele de specialişti din cadrul ITC urmăresc modul de derulare a lucrărilor. Chiar în următoarele zile mă voi deplasa la faţa locului pentru a vedea dacă lucrarea corespunde din punct de vedere a normelor de proiectare şi a calităţii în construcţii", ne-a declarat, ieri, Gigi Chiru.
Demarată în anul 2007, Centura Constanţa începe de la DN2A în dreptul localităţii Ovidiu. Traseul se continuă prin partea vestică a municipiul Constanţa şi se întâlneşte cu DN3, trece prin vecinătatea comunei Cumpăna, apoi se intersectează cu DN39, la km 8, şi linia de cale ferată Constanţa - Medgidia, după care ajunge la Constanţa Sud - Portul Agigea, Poarta 9. Drumul va avea cinci noduri rutiere, la km 0 (în dreptul localităţii Ovidiu), km 5, km 11 (Valu lui Traian), km 13 (unde va intersecta Autostrada Cernavodă - Constanţa) şi la km 19+750 (Agigea). Încă de la începutul anului, inspectorul-şef al Inspectoratului Teritorial în Construcţii Sud-Est Constanţa, Gigi Chiru, a întreprins mai multe vizite la şantierul de lucru pentru Centura Constanţei, pentru a vedea dacă sunt respectate normele de proiectare şi de calitate în construcţii.
În urma verificărilor, s-au depistat mai multe neconcordanţe în desfăşurarea lucrărilor, motiv pentru care au existat întreruperi lungi şi dese ale execuţiei proiectului de infrastructură. ,,În continuare, echipele de specialişti din cadru