Scenografia impresionantă, de uzină a rock-ului industrial, şi efectele pirotehnice, care fac artificiile de la revelioanele de piaţă româneşti să pară un foc de beţe de chibrit, au fost doar câteva dintre elementele supershow-ului de la Bucureşti.
„Rammstein au dus show-ul la absolut! A fost delir, a fost original, bestial... A fost Rammstein!", spune un fan despre primul show al trupei germane la Bucureşti. Fideli crezului că „99% din oameni nu ne înţeleg versurile, aşa că trebuie să intervii cu ceva ca să menţii show-ul", Rammstein nu au făcut economie de efecte nici la Bucureşti.
„Măcelarul" Till Lindemann
În faţa a 30.000 de oameni, trupa germană a deschis concertul cu „Rammlied". Scena a fost acoperită de o pânză neagră ce a căzut în valuri pentru a lăsa loc unui steag imens al Germaniei. Solistul Till Lindemann, un maestru al deghizărilor, şi-a făcut apariţia îmbrăcat într-un şort roşu de măcelar, asortat cu pene roşii la gât, fileu de păr şi o imensă proteză dentară (avea să renunţe la această costumaţie după prima melodie).
Alături de ceilalţi membri ai trupei, îmbrăcaţi şi ei în celebrele costume de demoni războinici, a dat drumul maşinii de rock industrial german numită Rammstein. Flăcările iadului aveau să se abată peste mulţimea de tineri în delir: la „Feuer Frei" şi-au tras pe faţă celebrele măşti de dragon prin care au aruncat flăcări de câţiva metri, la „Wiener Blut" au lansat artificii uriaşe, la „Benzin" au dat foc unui om din staff, pe care l-au lăsat să se zbată minute bune pe scenă. După o doză bună de adrenalină, Till Lindemann şi-a arătat partea sensibilă intepretând într-un stil personal celebrul refren al lui Edith Piaf, „Non, rien de rien", pe „Frühling in Paris".
Dar, cum un bărbat de talia lui, cu harnaşament şi licenţiat în pirotehnie, nu-şi permite multe sentimentalisme, solistul a trecut la atac. Cocoţat p