Tarom va introduce de la 15 iulie serviciul de check-in online, care poate fi folosit de către pasageri cu până la o oră înainte de plecare, informează compania aeriană.
Serviciul de check-in online va fi disponibil pentru toţi pasagerii Tarom care se află în posesia unui bilet electronic valid, pe unul din zborurile operate de avioanele companiei sau pe cele realizate în cooperare cu liniile aeriene partenere, respectiv Air france, KLM şi Air Europa şi operate cu aeronavele acestora.
Astfel, clienţii Tarom vor putea utiliza serviciul pentru zborurile cu plecare de la Aeroportul Otopeni către toate destinaţiile interne şi internaţionale mai puţin către Moscova, Milano, Varşovia şi Geneva, spre aeroporturile interne şi spre aeroporturile internaţionale din Amsterdam, Atena, Belgrad, Beirut, Larnaca, Lyon, Munchen, Nisa, Paris Charles de Gaulle, Riga, Tel Aviv şi Roma.
Serviciul este disponibil cu maximum 30 ore şi cu până la o oră înainte de plecare, iar pasagerii îşi vor putea alege singuri locurile în avion.
După ce au finalizat online formalităţile de check-in, pasagerii au posibilitatea de a-şi tipări cartea de îmbarcare şi, dacă nu au bagaj pentru cală, pot merge direct la poarta de îmbarcare.
Pasagerii care au bagaje de cală vor trebui să îşi lase bagajele la un ghişeu special Tarom, denumit "Baggage Drop-off", care va fi deschis cu două ore înainte de ora de decolare.