Omul de afaceri Ali Matar, acţionarul retailerului şi distribuitorului de încălţăminte Botinelli, vrea să mai deschidă trei magazine până la sfârşitul anului pentru care poartă discuţii cu oficialii Iulius Mall. În prezent există deja şase magazine Botinelli, trei în Bucureşti, două în Constanţa şi unu în Craiova. Următoarele ar putea fi deschise în Iaşi, Cluj şi Timişoara. Ieri, omul de afaceri a deschis cel de-al treilea magazin din Bucureşti, pe bulevardul Magheru, în urma unei investiţii de 35.000 de euro, sumă utilizată pentru stocuri, amenajare şi închirierea spaţiului. În această lună, omul de afaceri intră şi pe online, prin intermediul magazinului virtual pantoficomozi.ro, unde vor fi expuse circa 600 de perechi. "Am investit 5.000 de euro în această platformă online şi ne aşteptăm până la sfârşitul anului la o cifră de afaceri de 75.000 de euro", spun reprezentanţii companiei. Produsele Botinelli se adresează segmentului mediu şi au preţuri cuprinse între 60 şi 160 lei.
Omul de afaceri Ali Matar, acţionarul retailerului şi distribuitorului de încălţăminte Botinelli, vrea să mai deschidă trei magazine până la sfârşitul anului pentru care poartă discuţii cu oficialii Iulius Mall. În prezent există deja şase magazine Botinelli, trei în Bucureşti, două în Constanţa şi unu în Craiova. Următoarele ar putea fi deschise în Iaşi, Cluj şi Timişoara. Ieri, omul de afaceri a deschis cel de-al treilea magazin din Bucureşti, pe bulevardul Magheru, în urma unei investiţii de 35.000 de euro, sumă utilizată pentru stocuri, amenajare şi închirierea spaţiului. În această lună, omul de afaceri intră şi pe online, prin intermediul magazinului virtual pantoficomozi.ro, unde vor fi expuse circa 600 de perechi. "Am investit 5.000 de euro în această platformă online şi ne aşteptăm până la sfârşitul anului la o cifră de afaceri de 75.000 de euro", spun reprezentanţii