În opinia Albalact: „în depozitele Albalact, activitatea de transbordare se derulează la primele ore ale dimineţii, durează mai puţin de o oră, nu întrerupe lanţul frigorific şi nici nu duce la creşterea temperaturii produselor peste limita admisă (4 - 8 grade Celsius)"
Laptele este un aliment uşor perisabil care necesită o atenţie deosebită în ceea ce priveşte transportul lui de la producător până la consumatorul final. Pe tot acest traseu pot interveni numeroase probleme, care pot genera alterarea laptelui. O situaţie cel puţin delicată ne-a fost prezentată de un consumator, care a ajuns acasă cu o cutie de lapte Zuzu stricat.
Consumatorul credea că vina este exclusiv a comercianţilor magazinului de unde a cumpărat laptele, însă, mergând mai departe pe firul provenienţei cutiei de Zuzu, acesta a descoperit că depozitul Albalact de la Constanţa este nepotrivit pentru activitatea care se desfăşoară acolo. „Firma Albalact, care distribuie lapte Zuzu şi Fulga, are depozitul, în Constanţa, într-un spaţiu închiriat lângă o fabrică de mobilă, în zona industrială. Acest depozit nu dispune de niciun spaţiu frigorific, iar descărcarea laptelui se face pe o platformă, afară, în soare. TIR-urile vin pline de la Bucureşti, pe la ora 5.00 şi descarcă baxurile cu lapte pe platformă, unde stau două-trei ore, până când apar dubele mai mici care să le încarce şi să le ducă mai departe, la magazinele de cartier", a spus consumatorul. Laptele Zuzu este pasteurizat şi numai Fulga este UHT, diferenţa dintre cele două proceduri fiind că, în cazul pasteurizării, valabilitatea produsului este mai mică, iar condiţiile de depozitare sunt mai drastice, o cutie de Zuzu expirând în 15 zile de la data fabricării. „Ştiu din surse sigure că într-o zi, din cauză că a fost lăsată marfa atâta timp în soare, laptele a ajuns la magazine alterat, iar cei de la Albalact au retras de pe piaţ