Transportatorii încep să-şi facă griji pentru noile reguli de circulaţie din Constanţa, deoarece traficul greu se mută prin oraş
Aşa cum anunţa primarul Constanţei, Radu Mazăre, începând cu 8 iulie, traficul greu va fi restricţionat pe pasajul rutier IPMC, pentru că respectivul pod nu mai prezintă siguranţă pentru circulaţia TIR-urilor.
Aşadar, autovehiculele grele, cu masa mai mare de 7,5 tone, sunt obligate să folosească o rută ocolitoare, care implică circulaţia pe podul de la butelii. Pentru a reglementa circulaţia, au apărut deja semnele rutiere necesare la fiecare capăt al celor două poduri. De pe pasajul rutier IPMC - „Filimon Sârbu", autovehiculele cu înălţimea totală de până în 4,5 metri, care se duc spre Portul Constanţa, vor trebui să circule, de pe 8 iulie, pe ruta ocolitoare care cuprinde bulevardul Aurel Vlaicu - str. Pasajului - bulevardul I.C.Brătianu (unde va fi utilizată banda a II-a pentru autovehiculele de până în 4,5 m şi banda I pentru cele de până în 3,5 m) - podul Cumpenei - bulevardul Aurel Vlaicu.
Pentru aceeaşi categorie auto, care se întoarce dinspre Portul Constanţa, este recomandată ruta ocolitoare bulevardul Aurel Vlaicu - podul Cumpenei - bulevardul I.C. Brătianu - str. Alba Iulia - bulevardul Aurel Vlaicu. Pentru traficul autovehiculelor cu înălţimea totală de peste 4,5 metri, care circulă spre şi dinspre Portul Constanţa, transportatorii se vor adresa Primăriei Municipiului Constanţa, Direcţia Servicii Publice, în vederea obţinerii avizului pentru ruta de transport ce va fi utilizată. Odată montate semnele de reglementare a circulaţiei, TIR-urile au început deja să se obişnuiască cu noul traseu pe care trebuie să-l parcurgă pentru a ajunge în port. Radu Mazăre a subliniat importanţa existenţei poliţiei rutiere la fiecare capăt de pod, pentru a putea veghea la respectarea restricţiei traficului greu. Comentarii (0) S