Douglas a fost prins de radar când rula cu bolidul său, un Aston Martin de aproximativ 100.000 de lire sterline
Judecătorii Tribunalului Constanţa sunt chemaţi să tranşeze o problemă delicată: în procesul dintre Michael Douglas şi Luigi Ionescu, magistraţii constănţeni trebuie să stabilească cine are, de fapt, dreptate. Dosarul a ajuns pe rolul Tribunalului după ce Judecătoria Constanţa a pronunţat o soluţie care nu a fost pe placul lui Douglas. Foarte interesant, abia în faza de recurs, Michael Douglas şi-a dat seama că, de fapt, ar putea să-l scoată vinovat pe Luigi Ionescu pentru pierderea carnetului.
Povestea a început pe data de 27 septembrie 2009, la ora 11.24, când Douglas a fost prins de radar în timp ce rula cu 167 de kilometri pe oră, în localitatea Tuzla, la bordul bolidului său, un Aston Martin înmatriculat B 59 UMF. Personajul conducea pe drumul european 87, Agigea-Mangalia. Oprit de poliţiştii de la Rutieră, Michael s-a ales cu 540 de lei amendă şi a rămas fără permis. Revoltat de măsura pe care au îndrăznit să i-o aplice agenţii de poliţie constănţeni, Douglas şi-a contactat imediat avocaţii din Bucureşti şi a dat în judecată Inspectoratul de Poliţie al Judeţului Constanţa. Dosarul a fost înregistrat pe rolul Judecătoriei Constanţa, iar în cererea de judecată, Michael Douglas a susţinut, prin intermediul avocaţilor, că „eu apreciez că nu am circulat cu această viteză, drept pentru care formulez prezenta plângere împotriva acestui proces verbal, solicitând în faţa instanţei de judecată fotografia şi documentele de omologare ale aparatului radar".
A folosit „anti-radar"
În plus, Michael a mai zis că „pe durata deplasării am folosit un detector radar, iar acesta a emis un semnal audio la o distanţă de aproximativ 20 de metri de echipajul de poliţie, ocazie cu care am constatat că acesta a pornit aparatul radar". Personajul cu nume