Grupul Leo Burnett a inregistrat o cifra de afaceri de 262,48 milioane lei in 2009, in crestere cu 14% fata de anul precedent (231,01 milioane lei), potrivit unei informari a grupului, ce precizeaza ca Starcom MediaVest Group, compania de media a grupului, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 170,3 milioane lei.
In euro, cifra de afaceri pe 2009, calculata la un curs mediu anual de 4,23 lei/euro, a fost de 62.05 milioane, dupa un 2008 cand cifra de afaceri, calculata la un curs mediu anual de 3,68 lei/euro, a fost de 62,77 milioane euro.
UPDATE Leo Burnett Group prezinta datele detaliate de cifra de afaceri si profit pentru fiecare dintre companiile grupului, in 2009.
Agentie - cifra de afaceri 2009 (lei), profit net 2009 (lei)
Leo Burnett: CA 70,22 milioane, Profit Net 1,51 milioane
Starcom MediaVest Group: CA 170,32 milioane, profit net 5,5 milioane
The Practice: CA 4,75 milioane, profit net 46.731
iLeo: CA 5,53 milioane; profit net 1,08 milioane
23 Communication Ideas: CA 11,65 milioane, profit net 807.794
Grupul Leo Burnett isi prezinta rezultatele pozitive "in conditiile in care piata a scazut cu mai mult de 35%" anul trecut.
In prezentarea rezultatelor, Leo Burnett ia in considerare agentiile care faceau parte din grup si anul trecut: agentia de publicitate Leo Burnett&Target, compania de media Starcom MediaVest, agentia de PR The Practice, agentia de marketing interactiv iLeo, shopul de idei 23 Communication Ideas si compania de cercetare a audientelor indoor Tru Media Research. La inceputul acestui an, grupul s-a extins cu doua noi companii.
In februarie a.c., Bogdan Naumovici, Creative Director la 23 Communication Ideas, spunea pentru HotNews.ro "pe 2009, la Leo Burnett a crescut profitul de 6 de ori, de la 60.000 de euro in anul precedent. Acum se apropie d