Cel mai mic Range Rover este un „soft-roader“ de lux destinat junglei urbane.
Cel mai mic dar şi cel mai neconvenţional model al casei britanice, noul model Evoque este încarnarea de serie a conceptului LRX prezentat la Salonul Auto de la Detroit în anul 2008. Dacă numele a fost schimbat pentru modelul de serie, nu acelaşi lucru îl putem spune şi despre designul maşinii.
Cel puţin la exterior Evoque este aproape neschimbat faţă de LRX, ceea ce accentuează şi mai mult originalitatea proiectului dar şi individualitate modelului. Evoque este la limita dintre un SUV urban şi un crossover, Range Rover poziţionând maşina în segmentul superpremium, ca o alternativă la berlinele sau break-urile convenţionale.
Modelul va avea tracţiune integrală, însă în viitorul apropiat va fi disponibil şi în versiune 4x2, o premieră pentru marca britanică. Această variantă a lui Evoque este creditată drept foarte ecologică, emisiile de CO2 fiind situate undeva la limita a 130 de g CO2/100 de km.
Motorizări, la toamnă
Încă nu s-au făcut publice detalii legate de motorizările maşinii, însă este de aşteptat să fie preluate o bună parte din propulsoarele ce echipează Land Rover Freelander şi Jaguar X-Type. Evident, va exista şi o versiune de înaltă performanţă cu motor supraalimentat.
Range Rover Evoque va fi prezentat oficial în această toamnă, la Salonul Auto de la Paris, însă un preview ultra-exclusivist a avut loc zilele trecute la Kensington Palace.