Noul 508 este cel mai aşteptat model Peugeot, pentru că îi va permite leului francez să lupte în sfârşit de la egal la egal în clasa medie cu concurenţii deja îmbrăcaţi în haine noi. Înlocuitorul actualului 407 este o maşină mai puţin extravagantă, dar mai racordată la tendinţele -moderne din segment. Se remarcă reducerea drastică a consolei faţă şi înlocuirea formelor voluptuoase cu unele mai simple, minimaliste chiar, deşi, dacă privim calandrul, remarcăm că avem de-a face cu o parte frontală mai reuşită decât a modelului înlocuit. Forma de felină rămâne, iar logoul Peugeot actualizat tronează supradimensionat într-un embosaj care te duce cu gândul la botul unui leu.
Mai lung decât 407
Lungimea maşinii creşte cu 114 mm, la un total de 4.790 mm (4.810 mm pentru versiunea break, SW), iar spaţiul interior va beneficia de ampatamentul clar mărit. Interiorul este, la rândul său, minimalist, designerii francezi punând accentul pe linii cât mai lungi, pe orizontală. Consola centrală pune la îndemâna şoferului toate comenzile de care are nevoie, nu însă şi spaţii de stocare, suporturile de pahare fiind cel mai probabil înglobate în partea de sus, o soluţie nu prea fericită. Printre noutăţile anunţate de Peugeot pentru noul 508 se numără sistemul e-HDi (Stop& Start de ultimă generaţie), precum şi tehnologia HYbrid4, cu un potenţial de 200 CP şi 4 roţi motrice, dar cu emisii de doar 99 g/km în regim mixt şi 0 în regim electric. Peugeot va prezenta oficial mai multe detalii tehnice despre maşină la Salonul Auto de la Paris din octombrie 2010, iar în showroomuri o vom putea vedea din primăvara anului viitor.
Noul 508 este cel mai aşteptat model Peugeot, pentru că îi va permite leului francez să lupte în sfârşit de la egal la egal în clasa medie cu concurenţii deja îmbrăcaţi în haine noi. Înlocuitorul actualului 407 este o maşină mai puţin extravagantă, dar