Aerotravel Lufthansa City Center a avut în primele şase luni afaceri de 14,5 mil. euro, mai mari cu 19% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, evoluţie susţinută de creşterea numărului de clienţi, iar pentru tot anul agenţia de turism estimează o stagnare a indicatorului la valoarea din 2009. "Din totalul încasărilor din primul semestru, 74% au provenit din vânzarea biletelor de avion şi 26% din segmentul leisure", a declarat directorul general al agenţiei de turism, Antonio Niţu. Pentru acest an, agenţia şi-a propus să înregistreze afaceri de 28 mil. euro, similare celor de anul trecut. În opinia directorului general al agenţiei, în primele şase luni, firmele de turism din România s-au confruntat cu o scădere a cererii pentru vacanţe, declin care a fost compensat însă cu o creştere pe segmentul corporate. Ca destinaţii de vacanţă, în topul preferinţelor românilor rămân Grecia şi Turcia. Reţeaua Aerotravel cuprinde nouă agenţii, în Bucureşti (2), Timişoara (2), Braşov, Cluj-Napoca, Oradea, Ploieşti şi Sibiu. Aerotravel deţine franciza Lufthansa City Center pentru şase agenţii şi o franciză Business Plus Lufthansa City Center.
Aerotravel Lufthansa City Center a avut în primele şase luni afaceri de 14,5 mil. euro, mai mari cu 19% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, evoluţie susţinută de creşterea numărului de clienţi, iar pentru tot anul agenţia de turism estimează o stagnare a indicatorului la valoarea din 2009. "Din totalul încasărilor din primul semestru, 74% au provenit din vânzarea biletelor de avion şi 26% din segmentul leisure", a declarat directorul general al agenţiei de turism, Antonio Niţu. Pentru acest an, agenţia şi-a propus să înregistreze afaceri de 28 mil. euro, similare celor de anul trecut. În opinia directorului general al agenţiei, în primele şase luni, firmele de turism din România s-au confruntat cu o scădere a cererii pentru va