Brandul de bere Bergenbier, produs de Bergenbier SA - companie deţinută de fondul de investiţii CVC Capital Partners, revine în lupta brandurilor de bere care sponsorizează competiţii fotbalistice prin încheierea unui contract cu Liga Profesionistă de Fotbal, pentru o perioadă de patru ani.
Valoarea contractului este estimată de ZF între 4 şi 5,5 de milioane de euro. De asemenea, brandul va reveni la culoarea galbenă, cea care a făcut din Bergenbier una dintre mărcile de top din industria berii în perioada în care a fost sponsorul principal al echipei naţionale de fotbal. Decizia de a se întoarce la ambalajul de culoare galbenă vine la un an după ce fostul proprietar al companiei - AB InBev - a investit milioane de euro în rebrandingul Bergenbier şi trecerea la culoarea roşie.
Producătorul de bere a introdus ambalaje de culoarea galbenă din luna mai a acestui an pentru campania Ziua Bărbatului, dar reprezentanţii companiei declarau la acel moment că este vorba doar de o ediţie specială.
"Bergenbier se întoarce la galben definitiv, deoarece consumatorii au cerut acest lucru. Bugetul de promovare este mai mare decât cel pe care l-am avut anul trecut şi asta se vede în frecvenţa reclamelor TV. În ceea ce priveşte evoluţia vânzărilor Bergenbier - suntem în grafic", a declarat Tiberiu Mercurian, directorul de marketing al companiei Bergenbier, cu afaceri de 130 mil. euro.
Tiberiu Mercurian nu a oferit detalii însă despre valoarea bugetului de promovare alocat anul acesta berii Bergenbier, cel mai vândut brand din portofoliul producătorului de bere, sau despre procentul alocat promovării acestui brand prin intermediul fotbalului.
Mercurian, cu o experienţă de aproape opt ani în cadrul gigantului Henkel, a preluat funcţia de director de marketing al producătorului Bergenbier în luna aprilie a acestui an şi este unul din primii oameni pe care Mi