Starbucks este cel mai popular brand pe reteaua de socializare Facebook, cu 10 milioane de fani, mai mult decat intreaga populatie a New York-ului (8,2 milioane).
Starbucks este aproape la egalitate cu presedintele SUA, Barrack Obama, care numara 10,9 milioane de fani.
Coca-Cola numara "doar" 8,3 milioane de fani pe Facebook, iar MacDonald's si mai putini: 2,5 milioane.
Conform revistei Harvard Business Review, citata de agentia Reuters, retelele de socializare sunt mijloace prin care astfel de companii lupta pentru a-si recastiga clientii alungati de recesiune.
Companiile isi fac reclama si-si consolideaza brandul pe principalele retele de socializare.
Pe de alta parte, Facebook este un mijloc de a masura popularitatea clientilor fata de Starbucks, insa nu garanteaza si fidelitatea acestora in privinta vanzarilor.
Starbucks este cel mai popular brand pe reteaua de socializare Facebook, cu 10 milioane de fani, mai mult decat intreaga populatie a New York-ului (8,2 milioane).
Starbucks este aproape la egalitate cu presedintele SUA, Barrack Obama, care numara 10,9 milioane de fani.
Coca-Cola numara "doar" 8,3 milioane de fani pe Facebook, iar MacDonald's si mai putini: 2,5 milioane.
Conform revistei Harvard Business Review, citata de agentia Reuters, retelele de socializare sunt mijloace prin care astfel de companii lupta pentru a-si recastiga clientii alungati de recesiune.
Companiile isi fac reclama si-si consolideaza brandul pe principalele retele de socializare.
Pe de alta parte, Facebook este un mijloc de a masura popularitatea clientilor fata de Starbucks, insa nu garanteaza si fidelitatea acestora in privinta vanzarilor.