Restructurările conform Ordonanţei nr. 63/2010 înjumătăţesc şi aparatul de specialitate al Primăriei Hârşova.
Primarul oraşului, Tudor Nădrag, ne-a declarat că se simte foarte stânjenit de situaţia în care este, de a pune în aplicare aceste măsuri. „Trebuie să restructurăm 50% dintre posturi. Mă simt pus într-o situaţie penibilă. Mă doare sufletul pentru fiecare om care pleacă“, a afirmat edilul.
Tudor Nădrag a adăugat că a cerut o situaţie cu anul angajării fiecăruia dintre angajaţi şi a constatat că organigrama Primăriei Hârşova s-a lărgit foarte mult pe finalul mandatului fostului edil, Ionel Chiriţă. „Am constatat că 75% din personal a fost angajat în ultimul mandat al fostului primar“, a menţionat Tudor Nădrag. Primarul a precizat însă, că va face tot ce îi stă în putinţă pentru a găsi o soluţie de reintegrare în muncă a angajaţilor care vor fi eliberaţi din funcţii. „Eu voi discuta cu fiecare dintre ei şi îi voi asigura de tot concursul meu pentru a-şi găsi un loc de muncă. Dacă situaţia va reveni la normal în perioada următoare îi voi avea în vedere pe fiecare dintre ei. Voi discuta şi cu investitorul Electra Winds din Belgia, care vrea să demareze construcţia a două fabrici la Hârşova şi poate va absorbi forţa de muncă rămasă neocupată“, a adăugat Tudor Nădrag.
Organigrama Primăriei Hârşova avea 160 de angajaţi, iar numărul se va reduce la jumătate. „Erau 160 de angajaţi din care vor pleca 79 şi vom rămâne 81“, a mai spus Tudor Nădrag.
Restructurările conform Ordonanţei nr. 63/2010 înjumătăţesc şi aparatul de specialitate al Primăriei Hârşova.
Primarul oraşului, Tudor Nădrag, ne-a declarat că se simte foarte stânjenit de situaţia în care este, de a pune în aplicare aceste măsuri. „Trebuie să restructurăm 50% dintre posturi. Mă simt pus într-o situaţie penibilă. Mă doare sufletul pentru fiecare om care pleacă“, a afirmat ed