Dupa ancheta HotNews.ro, ministerul Turismului a inregistrat rapid noul slogan al brandului de tara pe Internet. Reprezentantii ministerului sustin ca au contractat firma CROSSBYTE SOLUTIONS SRL pentru a inregistra domeniile de net inainte de lansarea brandului pentru a evita birocratia. In schimb, Cristian Gherghe, actionarul unic al CROSSBYTE SOLUTIONS SRL, a declarat joi dimineata pentru HotNews.ro ca nu are nici un contract cu ministerul si nici o altfel de intelegere pentru inregistrarea domeniilor de Internet. Citeste in text si cum a reusit ministerul sa inregistreze in nume propriu domenii pe Internet.
Ministerul Turismului: Domeniile au fost achizitionate la solicitarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, pentru a fi folosite exclusiv de ministerCristian Gherghe: Nu am avut nici un contract, nu am lucrat cu ministerul. Am vazut doar stirea undeva pe Internet si am inregistrat domeniul. Mi s-a parut o oportunitate de bussinesVezi in articol cum a inregistrat ministerul turismului, dupa o ancheta HotNews.ro, domenii pe internet
La cateva ore dupa ce HotNews.ro a publicat articolul"Un particular a inregistrat domeniul carpathian garden cu o saptamana inainte sa fie lansat", ministerul a emis un comunicat in care sustine ca a apelat la firme specializate pentru rezervarea domeniilor de Internet. "Domeniile au fost achizitionate la solicitarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, pentru a fi folosite exclusiv de minister", se mai arata in comunicat. Vezi aici comunicatul
Directorul de comunicare, Loredana Tifiniuc, sustine ca Ministerul Turismului a apelat la Crossbyte Solutions SRL pentru a inregistra domeniile de Internet pentru a evita birocratia. "Stiti si dumneavoastra cum sunt procedurile, mai birocratice, in institutiile publice. Pot sa va spun ca am fost membru in comisia de receptionare a acestui brand si,