PATRATELUL ROSU CU TRICOLOR - Traim intr-o tara mindra, frumoasa si bogata, cu un brand turistic nou-nout, verde ca un salam mucegait si stupid ca un brand de tara al Romaniei: „Explorati Gradina Carpatilor". Ce-o fi avut anteriorul (si ala pe bani multi, cit nu face), cel cu „The Land Of Choice", ce nu le-o fi convenit? Cine a mai avut de luat bani si n-a mai apucat, deci a fost pus sa astepte urmatorul brand? Poti sa dai oricit, sa-i bagi texte dintre cele mai fanteziste, poti sa-i tragi si o dunga mov cu bidineaua pe deasupra, peste igrasie: indiferent de brandurile care se aseaza unul peste altul, ca frunzele vestede din toamnele care vin, una dupa alta, turismul Romaniei este, in contextul asta, tot ca o Dacia 1300 din 1977, careia in fiecare an ii schimbi emblema de la spate si ii lipesti ba de BMW, ba de Mercedes, ba de Volvo. - Daca am fi noi ministri ai Turismului, am merge pe varianta sinceritatii absolute, stiindu-se bine ca o greseala recunoscuta e pe jumatate iertata. Am promova turismul extrem, pentru doritorii de adrenalina, de senzatii tari: hotelurile distruse, mucegaite, cu cearsafuri albe ca steagul piratilor, peturile si gunoaiele lasate de mirlani pe spatiul verde, unde s-au imbuibat cu gratare, ursii si mistretii asasinati pe terenurile de vinatoare, luminisurile din padure in care se aud cum zbiara manelele - avem mii de elemente grafice demne de a figura in oricare brand sincer, turistic sau nu... - Ca tot vorbeam despre tara noastra, locuita de oameni intelepti si primitori, zilele trecute am prins la televizor un material despre monumente naturale montane (parca din Bucegi) vandalizate de turistii romani dornici sa lase in urma dovezi nepieritoare ale trecerii lor prin viata, gen "Romeo si Petronela egal love", "Suie Steaua!" etc. sau sub forma de cutii de conserve, caserole goale de mici, pahare de unica folosinta ori pampersi. Turistul jap