Un nu ştiu ce deputat pedelist a ajuns la concluzia că la trusturile mogulilor Vîntu şi Voiculescu e demonizat tot ce are legătură cu PDL-ul. În general omul cam are dreptate. Dar el şi-a găsit să dea ca exemplu al demonizării tratamentul de care are parte frunzuliţa brandului de ţară la Antene şi pe Realitatea.
Ca unul care mai citeşte şi ziarele, ascultă şi la radio şi se mai uită şi pe la alte posturi de televiziune, am observat că frunzuliţa brand de ţară a fost tocată mărunt şi de ziare şi de radiouri, şi n-a scăpat nevătămată nici la ProTV, ca să nu mai amintesc de Mediafax şi de Hotnews. Lasă că frunza asta verde-pal are ceva pleoştit, de parcă n-ar fi fost udată de mult timp, dar să mai şi semene cu frunzuliţa publicitară a unor camionagii britanici e deja prea mult chiar şi pentru un popor răbdător cum sîntem noi.
Să zicem însă că demonizarea acestei umbrele în format de frunză ar fi avut loc numai la televiziunile lui Vîntu şi Voiculescu. Uite însă că Gândul povesteşte că şi Traian Băsescu a trimis vorbăConsiliului de Brand că nu-i place frunzuliţa şi că logo-ul de promovare a turismului în România ar trebui îmbunătăţit.
Ce să înţelegi de-aici ? Că Băsescu s-a alăturat demonizatorilor frunzei pleoştite şi a trecut cu acest prilej de partea mogulilor? Sau că operaţiunea prin care s-a ajuns la acest logo e o fuşereală de care se simte jenat chiar şi fostul beneficiar al serviciilor Elenei Udrea ca şefă a cancelariei sale de la Cotroceni?
PS Înainte de a se ajunge la firma străină care a furnizat această frunză de mîna a doua, n-ar fi fost normal ca Elena Udrea şi onor Comisia de Brand să fi făcut un concurs în ţară ca să vedem ce au în cap şi creatorii autohtoni?
Un nu ştiu ce deputat pedelist a ajuns la concluzia că la trusturile mogulilor Vîntu şi Voiculescu e demonizat tot ce are legătură cu PDL-ul. În general omul cam are d