La sfârşitul săptămânii trecute, în zilele de 6 şi 7 august, fabrica de bere Heineken România din Ungheni şi-a deschis porţile pentru publicul larg, „Ziua Porţilor Deschise” constituindu-se într-o invitaţie către toţi cei intersaţi de a vizita fabrica de bere Heineken România din Mureş şi de a afla „secretul” fabricării berii Neumarkt.
Prima bere la PET de 1,5 litri din România
Fabrica de bere Heineken România din Ungheni este locul în care, începând cu anul 1998, se produce berea Neumarkt şi locul unde a fost produs, în premieră pentru piaţa de bere din România, primul ambalaj de tip PET. Lansată ca o marcă regională, în scurt timp, berea Neumarkt a câştigat aprecierea consumatorilor la nivel naţional datorită gustului incofundabil şi a faptului ca şi-a păstrat angajamentul de a fi o bere de calitate deosebită şi constantă în timp. În prezent, fabrica dispune de echipamente tehnologice moderne, care asigură o producţie eficientă şi garantează obţinerea unei beri de calitate superioară. “Odată cu lansarea mărcii Neumarkt, pentru a răspunde cât mai bine cerinţelor consumatorilor, fabrica de bere Heineken România din Mureş a introdus în premieră pe piaţa din România ambalajul de tip PET de 1,5 litri. Succesul de care s-a bucurat noul ambalaj a condus, într-un mod natural, la lansarea PET-urilor de 2 litri în anul 1999 şi a celor de 0,5 litri şi un litru în anul 2001. Astfel, pe parcursul anilor, Neumarkt a devenit berea cu cel mai complet portofoliu PET”, a precizat Istvan Szabo, director tehnic al fabricii de bere Heineken România din Ungheni.
Investiţii pentru modernizări
Datorită preocupării pentru inovaţie şi atenţiei acordată nevoilor consumatorilor, fabrica de bere Heineken România din Ungheni a investit resurse importante pentru modernizarea echipamentelor. Aceste investiţii s-au concretizat în introducerea a trei linii tehnolog