Primarii sunt într-o continuă campanie electorală, panourile cu numele lor invadând toate localităţile din ţară. Partea neplăcută a poveştii este că toată această campanie este făcută din bani publici, suma fiind una destul de consistentă, având în vedere că un astfel de panou costă între 60 şi 100 de euro.
Capitala deţine supremaţia în materie, cei şase primari de sector plus "generalul" Oprescu înscriindu-se într-o adevărată întrecere în ceea ce priveşte numărul de panouri şi mărimea acestora. Tare din urmă vine Constanţa, semnătura lui Radu Mazăre putând fi găsită chiar şi pe mijloacele de transport în comun. Fiecare bucată de trotuar reparată, orice părculeţ reamenajat sunt imediat însoţite de câte o bucată de tablă, unele chiar şi de 4-5 metri pătraţi, pe care scrie că respectivul obiectiv a fost realizat graţie unui anumit edil. Indiferent de mesajul care apare, cea mai importantă este semnătura edilului.
Moda a fost lansată de actualul preşedinte, Traian Băsescu, pe vremea când conducea Ministerul Transporturilor. "Aici sunt banii dumneavoastră", acesta era mesajul care putea fi întâlnit pe marginea drumurilor reparate. Practic, pe banii săi, contribuabilul este înştiinţat că un ministru sau un ales local şi-a făcut treaba pentru care este plătit. După ultimele alegeri aceste panouri au devenit extrem de dese, după principiul că pentru votant este mult mai uşor să pună ştampila pe un nume pe care l-a văzut zilnic în ultimii ani. Inclusiv în mediul rural au început să apară aceste panouri, unele extrem de inestetice. De altfel "panotajul de avertizare" a devenit sarcină de partid. Un ales local dintr-o comună aflată în apropierea Bucureştiului declarându-ne, sub anonimat, că i-a fost sugerat cu insis-tenţă să marcheze fiecare realizare a sa cu astfel din mesaje. Mai inventiv, chiar dacă aparent mai discret, primarul din Voluntari, Marian Pandele ş