Numărul clienţilor Provident Financial România (PFR) va creşte cu aproximativ 170% până la finele anului 2013, la circa 500.000, de la peste 187.000 la 30 iunie, a declarat, marţi, directorulul general al PFR, Russell Johnsen. "Estimările noastre indică un număr de clienţi situat între 400.000 şi 500.000. La finele primelor şase luni, PFR avea peste 187.000 clienţi şi ne aşteptăm să atingem pragul de 200.000 în decembrie 2010", a spus Johnsen într-o conferinţă de presă.
Numărul clienţilor Provident Financial România (PFR) va creşte cu aproximativ 170% până la finele anului 2013, la circa 500.000, de la peste 187.000 la 30 iunie, a declarat, marţi, directorulul general al PFR, Russell Johnsen.
"Estimările noastre indică un număr de clienţi situat între 400.000 şi 500.000. La finele primelor şase luni, PFR avea peste 187.000 clienţi şi ne aşteptăm să atingem pragul de 200.000 în decembrie 2010", a spus Johnsen într-o conferinţă de presă.
El a adăugat că Provident Financial va continua să investească în dezvoltarea afacerilor pe piaţa locală, urmând ca societatea să aibă circa 1.000 de angajaţi în 2013, de la 570 în prezent, şi să îşi dubleze numărul de agenţi, la aproximativ 5.500.
"De asemenea, reţeaua de birouri va creşte de la 44 la 61 şi vom avea acoperire teritorială naţională, comparativ cu 75% în mediul urban în prezent", a spus şeful PFR.
Potrivit datelor companiei, valoarea totală a investiţiilor Provident Financial în România a depăşit 65 milioane de euro, din care mai mult de 14 milioane de euro au fost alocaţi pentru acest an.
Şeful PFR a anunţat că, începând de marţi, clienţii societăţii pot alege să primească şi să restituie prin transfer bancar împrumuturile noi.
Clienţii care nu aleg serviciul la domiciliu primesc banii prin transfer bancar în maximum 10 zile de la semnarea contractului.
În acest sens, viit