La strigarea printului vesmintelor au raspuns douazeci si doua de frumuseti fine, proaspete si ametitoare, pe scurt, o superba galerie de inteligente ascutite ca lamele de ras, care abia asteapta sa fie prelucrate, cizelate, impregnate, patrunse, chiar, de viziunea si de promisiunile cu iz paradisiac ale holteiului. In ziua de azi, o televiziune care, chipurile, se respecta, difuzeaza macar un reality-show. In aceste programe ni se prezinta crimpeie dintr-o realitate fabulatorie, dintr-un univers al intimplarilor marunte, dar extraordinare, dintr-o lume populata cu fiinte banale, totusi nemaipomenite. Prin aceste programe, din colbul gros al marelui anonimat ies la lumina, ca din jobenul rufos al unui iluzionist plictisit, personaje a caror trivialitate are rostul de a soca privitorul scirbit de realitate si indiferent la magia rasuflata a cotidianului: adolescentul nesimtit, alcoolicul insetat si violent, bona, bucatarul, burlacul, consilierul competent, conviva molestata, ibovnicul, omul de afaceri, profesoara, subreta, mama si tata, vampa etc. Varietatea acestor tipuri, importanta lor scenica si intensitatea interactiunii (fabricate, nicidecum spontane) dintre ele se bazeaza pe retete izvorite din intelecte care nu au depasit orizontul incert al infantilismului intirziat. Astfel de caractere fade, plate si lipsite de asperitatile vietii sint doar imitatii de prost-gust ale unor prototipuri mult mai bine rotunjite, care traiesc in povestile pentru adormit copiii contemporani: croitorasul cel vioi, fata mosului cea cu poseta de firma, feciorul de imparat cu succes la slujnice si mastera cu sex-appeal (n.r. Despre aceste personaje de basm si altele la fel de interesante vom face vorbire intr-un viitor apropiat). Despuiata de invelisul protector al imprevizibilului si lipsita de provocarile unui mediu dinamic, interioritatea unor asemenea scorneli televizuale este la