În ultimii patru ani, locuitorii din Zalău au trimis 21 de reclamaţii pe site-ul domnuleprimar.ro, dar n-au primit niciun răspuns. Primarul spune că n-a ştiut că există un asemnea sitePe site, localnicii susţin, printre altele, că sunt deranjaţi de muzica prea tare de la petreceri ori că sunt speriaţi de înmulţirea haitelor de câini fără stăpân. Dar nimeni din primărie nu le răspunde.
„Ghişeul” de sugestii şi reclamaţii online se dovedeşte destul de eficient în cazul unor primării precum Clujul, Piatra Neamţ, Buzău sau Gherla, primarii acestor oraşe având răspunsuri pentru aproape toate sesizările postate pe site.
De departe, Sorin Apostu, primarul Clujului, se detaşează ca performer al răspunsurilor pe net, numai puţin de 11.690 de sesizări trimise de clujeni, din totalul de 12.243, primind un feedback (răspuns – n.r.) de la reprezentanţii primăriei. La fel de harnic este şi primarul din Gherla, care a răspuns la toate cele 40 de reclamaţii primite în 2010.
Ai noştri n-au cu ce
Spre deosebire de omologul său din judeţul Cluj, primarul Zalăului, Radu Căpîlnaşiu, nu a răspuns niciunui mesaj trimis pe domnuleprimar.ro. Şi edilul reşedinţei de judeţ a Sălajului nu se poate plânge că ar fi fost asaltat de reclamaţii pe acest site. Din 2006 încoace, locuitorii din Zălău au trimis doar 21 de sesizări, dar nici una nu s-a bucurat de atenţia lui Căpîlnaşiu, care a condus municipiul şi în mandatul 2004 – 2008.
„Vă spun sincer, eu unul nici nu ştiam de existenţa acestui site. Pe de altă parte, nici nu aş avea cum să răspund la reclamaţiile postate acolo, pentru că pur şi simplu nu am timp şi nu pot să deleg nici alţi angajaţi ai primăriei care să se ocupe de acest lucru. Suntem în criză de personal, din cauza măsurilor de disponibilizare impuse de Guvern”, explică Radu Căpîlnaşiu.
Totuşi, primarul Zalăului a promis că