Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului s-a întâlnit ieri cu cei implicaţi înturism, dar şi cu câţiva primari de pe litoral, printre care şi Radu Mazăre.
Udrea a vorbit despre modul în care este şi va fi promovat litoralul, în ciuda faptului că nu este parte a brand-ului turistic al României. „În plin sezon estival, întimp ce litoralul continuă să fie ocupat aproape în proporţie de 100% am considerat că este necesar să ne întâlnim, reprezentanţii ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului, cu Asociaţia Dobrogea-Litoral pentru a discuta despre problemele pe care litoralul le are şi, de asemenea, pentru a clarifica câteva lucruri care ţin de promovarea litoralului în continuare. (...) Chiar dacă în brand-ul turistic al României produsul litoral nu se regăseşte ca fiindunul dintre cele şase produse competitive cu care România se poate vinde astăzipe piaţa externă, nu înseamnă că nu vom continua promovarea litoralului.Litoralul continuă să fie o destinaţie de turism aleasă în special de români, o destinaţie de turism în care aproximativ două milioane de români vin în fiecare vară, chiar dacă pentru doar două luni de sezon estival, iar faptul că ne dorim să continuăm să promovăm litoralul va face, cu certitudine, ca în viitor,litoralul românesc să fie un produs competitiv pe piaţa externă, aşa cum era altă dată", a declarat Udrea.
„Ministerul nu poate face nimic singur"
Ministrul a mai vorbit şi despre fondurile alocate anul acesta pentru proiectele dinaceastă zonă, dar şi despre un drum, care va fi realizat în acest an, care va lega Medgidia de sudul litoralului: „Chiar şi în acest an, cu aceste constrângeri financiare deosebite, ministerul pe care îl conduc a alocat sume considerabile dezvoltării infrastructurii pe litoral. Avem în acest moment proiecte în derulare, în diferite faze, cu administraţiile publice locale din staţiunile de pe li