Constanta, 16.08.2010
44 de sesizari si reclamatii la inregistrate la dispeceratul ABA Dobrogea Litoral
Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral a primit pe parcursul sezonului estival 2010 un numar de 44 de sesizari si reclamatii. Cea mai mare parte din aceste solicitari venite din partea turistilor, in numar de 17, s-au referit la existenta pe plaje a algelor, pestilor, a scoicilor, broaste de apa dulce sau delfini. Un numar mult mai mic de sesizari (5 sesizari) s-au referit la starea de curatenie a plajelor. Doua sesizari au vizat aspecte care nu erau in competenta ABA DL, si anume constructii si gunoaie pe zona limitrofa plajei, aspecte care sunt in competenta autoritatilor locale.
8 dintre reclamatii s-au referit la numarul mare de sezlonguri existente pe plaja si la faptul ca turistii nu isi pot aseza prosoapele in aceste zone.
ABA Dobrogea Litoral s-a organizat pe mai multe paliere de verificare si control, astfel incat orice sesizare poate fi preluata la dispeceratul institutiei care functioneaza non-stop, iar inspectorii sau angajatii Sistemului de Gospodarire a Apelor Constanta au intervenit cu promptitudine la sesizarile turistilor.
Turistii pot face orice sesizari si reclamatii cu privire la aspectul plajelor dar si la serviciile de pe plaja la numarul de telefon: 0241.552080, dar si la adresa de email: dispecer@dadl.rowater.ro. Dispeceratul Administratiei Bazinale de Apa Dobrogea-Litoral va functiona non stop, iar reclamatiile vor fi inregistrate intr-un registru unic de sugestii si reclamatii.
Problemele pe care turistii le pot sesiza se refera la accesul pe plaja, la starea de curatenie, dotarea plajelor cu cosuri de gunoi, prezenta algelor, prezenta corpurilor ascuţite şi dure - cioburi, sticle sparte, sârmă, pietre, lemn, bucăţi de metal, etc.
Responsabil comunicare
Catalin Anton
C