Trenul de la Constanţa la Cluj a avut vineri o întârziere de 9 ore. Pe Autostrada Soarelui, în fiecare weekend, cozile au fost kilometrice, fie din cauza taxei cu rest inclus, fie din cauza puţinelor culoare de taxat, fie din cauza autostrăzii lipsă la inventar. Ministrul Radu Berceanu, aflat foarte probabil la final de mandat, promite că situaţia se va schimba de anul viitor.
“Din 2011 vom ajunge mai repede la mare. Noi putem să terminăm cele trei porţiuni de autostradă care ne mai despart, adică Cernavodă – Medgidia, Medgidia – Constanţa şi Centura ocolitoare a Constanţei măcar la nivelul la care să se poată circula poate pe un singur fir”, a spus Berceanu. Ca sa fie şi mai convingător, ministrul a spus că intenţionează să efectueze mai multe vizite, poate împreună cu premierul Emil Boc (sic!), pentru impulsionarea lucrărilor.
A mai făcut o vizită, ca turist, prin Carpathian garden de Transfăgărăşan, şi iată ce a ieşit: “Am fost ca turist, intr-o bluza, cu masina personala, pe Transfagarasan si mi-am rupt masina in doua si discutam cu sotia ca, daca nu as fi fost eu ministrul Transporturilor, l-as fi injurat pe ministrul Transporturilor tot Transfagarasanul, de pe o parte pana pe alta”
PDL promitea în campania electorală 1000 de kilometri de autostradă între 2009 şi 2012. În 2010, Berceanu a spus că guvernul nu are bani pentru astfel de proiecte de infrastructură. Mai mult, pachetul de măsuri pentru relansare economică al guvernului Boc pentru 2009-2010 nu prevede finalizarea niciunui kilometru de autostradă până la sfârşitul acestui an. Costă să promitem autostrăzi?
Trenul de la Constanţa la Cluj a avut vineri o întârziere de 9 ore. Pe Autostrada Soarelui, în fiecare weekend, cozile au fost kilometrice, fie din cauza taxei cu rest inclus, fie din cauza puţinelor culoare de taxat, fie din cauza autostrăzii lipsă la inventar. Ministrul