Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea Litoral a primit pe parcursul sezonului estival 2010 un număr de 44 de sesizări şi reclamaţii. Cea mai mare parte din aceste solicitări au venit din partea turiştilor, în număr de 17, şi s-au referit la existenţa pe plaje a algelor, peştilor, a scoicilor, broaşte de apă dulce sau delfini. Doar cinci sesizări s-au referit la starea de curăţenie a plajelor. Două sesizări au vizat aspecte care nu erau în competenţăa ABADL. Opt dintre reclamaţii s-au referit la numărul mare de şezlonguri existente pe plajă şi la faptul că turiştii nu îşi pot aşeza prosoapele în aceste zone.
Până la sfârşitul sezonului estival, turiştii pot face orice sesizări şi reclamaţii cu privire la aspectul plajelor dar şi la serviciile de pe plajă la numărul de telefon: 0241.552080, dar şi la adresa de email: dispecer@dadl.rowater.ro.
Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea Litoral a primit pe parcursul sezonului estival 2010 un număr de 44 de sesizări şi reclamaţii. Cea mai mare parte din aceste solicitări au venit din partea turiştilor, în număr de 17, şi s-au referit la existenţa pe plaje a algelor, peştilor, a scoicilor, broaşte de apă dulce sau delfini. Doar cinci sesizări s-au referit la starea de curăţenie a plajelor. Două sesizări au vizat aspecte care nu erau în competenţăa ABADL. Opt dintre reclamaţii s-au referit la numărul mare de şezlonguri existente pe plajă şi la faptul că turiştii nu îşi pot aşeza prosoapele în aceste zone.
Până la sfârşitul sezonului estival, turiştii pot face orice sesizări şi reclamaţii cu privire la