Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea-Litoral (ABADL) a primit pe parcursul sezonului estival 2010 un număr de 44 de sesizări şi reclamaţii.
Cea mai mare parte din aceste solicitări venite din partea turiştilor, în număr de 17, s-au referit la existenţa pe plaje a algelor, peştilor, a scoicilor, broaşte de apă dulce sau delfini. Un număr mult mai mic de sesizări (5 la număr) s-au referit la starea de curăţenie a plajelor. Două sesizări au vizat aspecte care nu erau în competenţa ABADL, şi anume construcţii şi gunoaie pe zona limitrofă plajei, aspecte care sunt în competenţa autorităţilor locale. 8 dintre reclamaţii s-au referit la numărul mare de şezlonguri existente pe plajă şi la faptul că turiştii nu îşi pot aşeza prosoapele în aceste zone. ABADL s-a organizat pe mai multe paliere de verificare şi control, astfel încât orice sesizare poate fi preluată la dispeceratul instituţiei care funcţionează non-stop, iar inspectorii sau angajaţii Sistemului de Gospodărire a Apelor Constanţa au intervenit cu promptitudine la sesizările turiştilor. Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea-Litoral (ABADL) a primit pe parcursul sezonului estival 2010 un număr de 44 de sesizări şi reclamaţii.
Cea mai mare parte din aceste solicitări venite din partea turiştilor, în număr de 17, s-au referit la existenţa pe plaje a algelor, peştilor, a scoicilor, broaşte de apă dulce sau delfini. Un număr mult mai mic de sesizări (5 la număr) s-au referit la starea de curăţenie a plajelor. Două sesizări au vizat aspecte care nu erau în competenţa ABADL, şi anume construcţii şi gunoai