Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România reface sistemul de protecţie anticorozivă la podurile de pe DN 2A, DN 22C şi DN 3.
A fost organizată o procedură de achiziţie, iar contractul de lucrări a fost atribuit pe 29 iulie. La licitaţie au participat trei operatori economici, oferta desemnată câştigătoare fiind cea a SC Argos SA Cernavodă. Potrivit anunţului de atribuire publicat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), valoarea finală la care a fost atribuit contractul este 693.220 lei fără TVA, iar criteriul de atribuire a fost preţul cel mai scăzut. Aşadar, Argos SA va încasa de la CNADNR, pentru refacerea protecţiei anticorozive pe cele trei poduri, peste şapte miliarde de lei vechi, cu tot cu TVA. Este vorba despre podurile de la Ovidiu (DN 2A), Poarta Albă (DN 22C) şi Basarabi (DN 3). Precizăm că am încercat să-l contactăm telefonic şi pe Dorin Lazia, directorul general al societăţii, însă fără succes. Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România reface sistemul de protecţie anticorozivă la podurile de pe DN 2A, DN 22C şi DN 3.
A fost organizată o procedură de achiziţie, iar contractul de lucrări a fost atribuit pe 29 iulie. La licitaţie au participat trei operatori economici, oferta desemnată câştigătoare fiind cea a SC Argos SA Cernavodă. Potrivit anunţului de atribuire publicat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), valoarea finală la care a fost atribuit contractul este 693.220 lei fără TVA, iar criteriul de atribuire a fost preţul cel mai scăzut. Aşadar, Argos SA va încasa de la CNADNR, pentru refacerea protecţiei anticorozive pe cele trei poduri, peste şapte miliarde de lei vechi, cu tot cu TVA. Este vorba despre podurile de la Ovidiu (DN 2A), Poarta Albă (DN 22C) şi Basarabi (DN 3). Precizăm că am încercat să-l contactăm telefonic şi pe Dorin Lazia, directorul general al soc