După ce la sfârşitul anului 2008, municipalitatea constănţeană a predat către SC Conpress Holding SRL un contract de aproape cinci milioane de lei, fără TVA, pentru paza bunurilor publice şi private aparţinând municipiului Constanţa, Primăria desfăşoară pe 2 septembrie o procedură de atribuire a unui nou contract cu acelaşi obiectProcedura nu a fost publicată însă până acum pe site-ul Sistemului Electronic de Achiziţii Publice, singura informare referitoare la faptul că va avea loc o procedură de atribuire a unui contract de acest gen fiind anunţul de ieri, care a fost publicat într-unul din ziarele locale constănţene.
Procedura nu a fost publicată însă până acum pe site-ul Sistemului Electronic de Achiziţii Publice, singura informare referitoare la faptul că va avea loc o procedură de atribuire a unui contract de acest gen fiind anunţul de ieri, care a fost publicat într-unul din ziarele locale constănţene.
Chiar dacă se plânge că nu sunt bani pentru a mai face alte achiziţii, conducerea administraţiei publice locale a mai scos la mezat un contract de achiziţionare a serviciului de pază pentru sediile pe care le are Primăria Constanţa, pentru care va cheltui, probabil, o sumă considerabilă.
Cum contractul cu cei de la Conpress Holding SRL este pe cale să expire, autorităţile locale au demarat procedurile prin care vor să parafeze alt contract, probabil, după cum este tradiţia în structurile administraţiei locale, aceleiaşi firme care l-a câştigat pe precedentul. Cel puţin asta se întâmplă în mod regulat. Potrivit anunţului, procedura de atribuire a contractului se va desfăşura pe 2 septembrie, ora 12.00, documentaţia de atribuire putând fi procurată de la sediul primăriei de pe strada Ecaterina Varga, contra sumei de 50 de lei, dar numai după ce s-a întocmit în prealabil o solicitare scrisă. Toate ofertele se pot depune până în ziua organizării li