Cea de-a patra editie a Targului online de joburi pentru studenti si absolventi a atras pe www.hipo.ro peste 10.000 de CV-uri nou create si 50 de angajatori participanti. In urma proiectului desfasurat in perioada 17 iunie – 15 august 2010, companiile au angajat cel putin 140 de tineri. Cele mai cautate anunturi au fost cele de internship in companii multinationale, acestea strangand pana la 1000 de aplicanti. Profilul cautat cu preponderenta pentru joburile oferite in cadrul targul
Cea de-a patra editie a Targului online de joburi pentru studenti si absolventi a atras pe www.hipo.ro peste 10.000 de CV-uri nou create si 50 de angajatori participanti. In urma proiectului desfasurat in perioada 17 iunie – 15 august 2010, companiile au angajat cel putin 140 de tineri. Cele mai cautate anunturi au fost cele de internship in companii multinationale, acestea strangand pana la 1000 de aplicanti.
Profilul cautat cu preponderenta pentru joburile oferite in cadrul targului a fost de absolvent din promotia 2010, cu studii economice sau tehnice, doua limbi straine vorbite la nivel avansat si experienta de lucru intre 3 si 6 luni. Activitatile extrauniversitare cu caracter profesional si seriozitatea demonstrata in timpul procesului de recrutare contribuie la o imagine mai buna a candidatului fara experienta de lucru. In plus, o scrisoare de intentie bine redactata si personalizata pentru jobul dorit poate face diferenta.
Flexbilitatea este o abilitate cheie dorita de angajatori. Datorita climatului economic nefavorabil, multe companii ofera in prezent juniorilor posturi pe durata determinata de 6 - 9 luni cu posibilitate de angajare permanenta la finalul perioadei in functie de performanta candidatului si de nevoile firmei.
Programele de internship au atras cel mai mare numar de aplicanti, intre 400 si 1.000 CV-uri, deoarece sunt cea mai buna optiune p