E, şi-a încercat şi domnu' Simionescu acu', la bătrâneţe, talentele ascunse de regizor. Căci dacă a ajuns să conducă un oraş ca Brăila, fără să fi făcut în viaţa lui nici măcar un curs de management, de ce nu ar da lovitura şi ca regizor, chit că nu prea are el legătură cu teatrul?
Şi a încercat dom' primar să pună în scenă o piesă ieftină, dintr-aia în care toţi eroii buni mor ca proştii, nu înainte de a fi umiliţi de personajul negativ, interpretat de Rădiţa Antonescu.
Speriat probabil de ceea ce a putut să-i fete mintea, mai ales după ce a urmărit în Obiectiv reacţia publicului de teatru, regizorul Simionescu a dat brusc înapoi. Nu a mai susţinut-o pe Rădiţa pentru a fi distribuită în rolul principal, dar nici nu a vrut să asculte glasul publicului, al specialiştilor în teatru. A zis că tot ca el trebuie să rămână, astfel că l-a scos din mâneca lui "Vanghelie care este" pe actorul Mircea Bodolan, pe care l-a ales să evolueze în rolul de director al Teatrului "Maria Filotti".
Acum, tot e bine că inginera Rădiţa Antonescu a fost trimisă să joace la altă masă, în altă piesă. Dar nu'ş de ce mă bântuie nişte gânduri sumbre cu privire la domnu' Bodolan, care până să ajungă director la Filotti a fost şef la Casa de Cultură din Sectorul 5. Ştiu că e aproape imposibil, dar sper să nu ajungem să o regretăm pe tanti Rădiţa după ce ne-om fi convins până peste cap de calităţile de mare manager de teatru ale lui Mircea Bodolan.
E, şi-a încercat şi domnu' Simionescu acu', la bătrâneţe, talentele ascunse de regizor. Căci dacă a ajuns să conducă un oraş ca Brăila, fără să fi făcut în viaţa lui nici măcar un curs de management, de ce nu ar da lovitura şi ca regizor, chit că nu prea are el legătură cu teatrul?
Şi a încercat dom' primar să pună în scenă o piesă ieftină, dintr-aia în care toţi eroii buni mor ca proştii, nu înainte de a fi umiliţi de per