Cristian Zarafu şi Cătălin Ispas au dispărut joi seara în Marea Neagră.
Tinerii scafandri erau angajaţi ai societăţii Hunter's Company, firmă a familiei Unciuleanu. Nu se ştie încă dacă erau angajaţi cu forme legale de muncă sau în baza cărui fel de contract munceau Cătălin şi Cristian, doi tineri care sunt aşteptaţi încă de familiile lor. Dacă marea şi-a primit tributul sau nu, vom vedea. Însă, acum ies la iveală aspecte care duc la ideea că tragedia ar fi putut evitată. Spre exemplu, Paul Brânză, şeful Autorităţii Navale Române, spune că scufundarea celor doi dispăruţi nu a fost autorizată. „Să nu înţelegeţi greşit. Firma avea autorizaţie pentru scufundări. Însă, pentru acest gen de scufundări ar fi trebuit o autorizaţie specială, din partea ANR, pe care societatea nu a primit-o. Nu înţeleg cum s-a întâmplat aşa ceva. Mai mult, cei de la ARSVOM nu au raportat că au scafandri la bord şi că urma o asemenea operaţiune. Chiar nu înţeleg, mai ales că domnul Jorj Unciuleanu are foarte multă experienţă în domeniul naval“, a mai precizat Brânză. Jorj Unciuleanu, şeful celor doi scafandri dispăruţi a fost căpitan de cursă lungă, comandant de navă, căpitan-şef de port la Agigea şi Constanţa, directorul CNFR Navrom Galaţi, sucursala Agigea şi directorul Direcţiei de Domenii din cadrul Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Maritime Constanţa. În 2005 şi în 2006 a fost ofiţer de securitate portuară. Ba chiar, Unciuleanu a condus şi Federaţie Română de Culturism şi Fitness. A înfiinţat Hunter's Company în 2002, alături de Mircea Marcu, fostul său şef de la CN APMC. După retragerea acestuia din urmă, Unciuleanu a cooptat-o în firmă pe fiica sa, Elena, care după căsătorie a luat numele de Secicar. În legătură cu dispariţia angajaţilor săi, Unciuleanu nu a dorit să ofere nicio declaraţie, spunând că este „foarte prins cu treburi“. Şi Inspectoratul Teritorial de Muncă a