Peste 55.000 de cupoane valorice încă nu au fost folosite la achiziţionarea de maşini, deşi în două luni acestea nu vor mai fi valabile. O treime din numărul tichetelor din Programul "Rabla" nu au fost folosite. Zeci de site-uri şi rubricile de mica publicitate din ziare abundă de anunţuri. Rabla.cupoane-de-reduceri.com are peste 600 de oferte de vânzare, iar preţurile sunt între 1.000 şi 1.500 de lei. Sursa: ADRIAN SCUTARIU
O treime din numărul tichetelor din Programul "Rabla" nu au fost folosite. Zeci de site-uri şi rubricile de mica publicitate din ziare abundă de anunţuri. Rabla.cupoane-de-reduceri.com are peste 600 de oferte de vânzare, iar preţurile sunt între 1.000 şi 1.500 de lei.
Anunţuri dau şi cei care vor să cumpere cupoane, însă oferta nu depăşeşte 1.000 de lei pe tichet. Valoarea reală a unui cupon este 3.800 de lei.
Cei care ţin la preţ vor pierde
"Programul de stimulare a înnoirii Parcului Auto Naţional", care spera să scoată din uz, până la sfârşitul anului, 190.000 de autoturisme, se va încheia pe 23 noiembrie. De atunci, tichetele devin hârtii fără niciun fel de valoare.
Până luna trecută au fost casate peste 160.000 de maşini mai vechi de 10 ani, în timp ce numărul celor achiziţionate a ajuns la 35.000. Dacă punem câte trei tichete pentru fiecare maşină nouă cumpărată, reiese că au rămas în jur de 55.000 de bonuri, cât pentru aproape 19.000 de automobile.
"Aici sunt două categorii, cei care vor să speculeze şi să ia un preţ mai bun, deşi vor ieşi în pierdere, şi cei care nu au reuşit să-şi completeze numărul de trei vouchere şi aşteptă un preţ bun. În următoarele două luni vor fi mulţi care vor cumpăra pe ultima sută de metri", e de părere vicepreşedintele Dacia, Constantin Stroe.
"Nu ne aşteptăm la mari creşteri"
Dealerii de automobile îşi aşteaptă clienţii