Reducerile din magazine sunt la fel de excitante pentru oameni precum filmele porno, potrivit unui nou studiu realizat de oamenii de stiinta britanici.
Studiul a demonstrat ca efectele reducerilor asupra creierului sunt similare cu cele simtite de creier in momentul cand o persoana este excitata, informeaza Herald Sun.
Cercetatorii de la Universitatea Westminster din Londra au comparat activitatea sexuala a 50 de voluntari in timp ce li s-a prezentat o serie de reduceri si apoi in timp ce vizionau filme erotice.
In cadrul studiului s-a folosit sistemul iMotion pentru a inregistra miscarile ochilor si raspunsurile corpurilor la emotii pe o scara de la unu la zece.
Oamenii de stiinta au descoperit ca cele mai ridicate grade de excitare au fost inregistrate cand oamenii au fost informati cu privire la reducerile celor mai comune produse.
Reducerile din magazine sunt la fel de excitante pentru oameni precum filmele porno, potrivit unui nou studiu realizat de oamenii de stiinta britanici.
Studiul a demonstrat ca efectele reducerilor asupra creierului sunt similare cu cele simtite de creier in momentul cand o persoana este excitata, informeaza Herald Sun.
Cercetatorii de la Universitatea Westminster din Londra au comparat activitatea sexuala a 50 de voluntari in timp ce li s-a prezentat o serie de reduceri si apoi in timp ce vizionau filme erotice.
In cadrul studiului s-a folosit sistemul iMotion pentru a inregistra miscarile ochilor si raspunsurile corpurilor la emotii pe o scara de la unu la zece.
Oamenii de stiinta au descoperit ca cele mai ridicate grade de excitare au fost inregistrate cand oamenii au fost informati cu privire la reducerile celor mai comune produse.