Reprezentanţii Dacia au declarat, la inaugurarea Renault Tehnologie România de la Titu, că preţul viitorului Logan va scădea. Directorul programului Logan, Gerard Detourbet, spune că platforma Logan are acum acoperire globală şi asta permite negocierea cu mulţi furnizori. Drept urmare, preţul va fi mai mic.
Gerard Detourbet, şeful proiectului Logan, a declarat la inaugurarea Centrului de cercetare de la Titu că noul Logan va fi un răspuns pentru competiţia care se anunţă puternică în următorii ani pe segmentul low cost şi că noul model va păstra atuurile actualului Logan. Adică, preţ mic, spaţiu generos şi întreţinerea ieftină, dar cu un design mai modern şi anumite aspecte tehnice îmbunătăţite, cum ar fi zgomotul la rulare.
Citiţi şi:
Centrul Renault de la Titu a fost inaugurat astăzi
Dezlegare de la Basescu: Liber la roşu
Întrebat dacă la Salonul Auto de la Paris din octombrie 2010 sau la cel de la Geneva din 2011 Dacia - Renault va prezenta noul Logan sau un concept care să-l anticipeze, Detourbet a răspuns categoric: nu.
„Tradiţia nu moare"
În cel mai pur stil tradiţional românesc, inaugurarea centrului tehnologic Renault de la Titu s-a produs cu o întârziere. Oficialitaţile din oraş şi din judeţul Dâmboviţa, alături de conducere, dar şi de mai mulţi angajaţi ai Renault, l-au aşteptat pe preşedintele Traian Băsescu veme de 25 de minute.
Condiţiile n‑au fost tocmai prielnice, pentru că vreo două sute de invitaţi au aşteptat înr-un cort improvizat în mijlocul câmpului, unde sistemele de aer condiţionat n-au prea făcut faţă. Trecând peste acest inconvenient, Patrick Pelata, directorul de operaţiuni al Renault, s-a chinuit să adreseze un bun venit invitaţilor. După crâmpeiul de română al francezului, Traian Băsescu a ţinut să afirme că se va strădui să vorbească într-o română ceva mai bună ca a reprezentantului Renault.