Lipsa interesului populaţiei pentru noi împrumuturi îi determină pe bancheri să caute soluţii alternative de majorare a numărului de clienţi
Reduceri la biletele de avion, discounturi la cumpărături în diverse reţele de magazine sau campanii de promovare pe reţelele de socializare. Acestea sunt cele mai noi strategii prin care băncile încearcă să atragă noi clienţi.
Recent, BCR şi Wizz Air au lansat noul card de credit BCR Wizz Air. "Cardul de credit BCR Wizz Air, primul de acest gen pe piaţa aeriană low-fare din România, oferă reduceri importante la achiziţionarea serviciilor şi biletelor de avion Wizz Air", au declarat oficialii celei mai mari bănci de pe piaţa locală. Cardul este emis sub sigla MasterCard, în lei, cu limita maximă de 20.000 lei şi perioada de graţie de până la 53 de zile. Cardul permite un bonus 4% la achiziţionarea produselor şi serviciilor Wizz Air prin wizzair. com şi 2% pentru tranzacţiile efectuate direct la POS-urile comercianţilor şi pe internet.
Bonus la cumpărăturile cu cardul de debit
La rândul ei, GE Garanti Bank oferă clienţilor săi o nouă facilitate ataşată cardului de debit GarantiBank24, şi anume posibilitatea de a acumula bonus la tranzacţiile realizate la comercianţi. Astfel, pentru toate cumpărăturile achitate cu cardul de debit emis de bancă, la orice comerciant din România sau din străinătate, posesorii acestuia vor primi automat un bonus din valoarea tranzacţiilor efectuate. Până la sfârşitul anului, cei care vor utiliza cardul de debit pentru cumpărături vor primi un bonus de 0,5% din valoarea cumpărăturilor. Bonusul acumulat în urma bunurilor plătite cu cardul de debit GarantiBank24 va putea fi cheltuit ulterior, pentru cumpărături gratuite, în magazine partenere.
Bani pentru unelte de grădinărit. Plus: protecţie la şomaj
Dedeman şi BRD Finance le oferă clienţilor, de pe 9 septembrie până p