După schimbarea site-ului la 1 martie 2010, cotidianul gândul vine începând de astăzi cu un nou layout, cu modificări de logo şi de conţinut
Românii care citesc astăzi gândul au parte de-o surpriză. Cotidianul, editat de Publimedia International, şi-a relansat ediţia de print.
Un nou layout, modificări de logo, fonturi schimbate şi mai multe articole de opinie sunt elementele care-i dau gândului tipărit o nouă faţă. Una occidentală, care a luat elemente din varianta online a ziarului (www.gandul.info), dar a preluat şi formule grafice ale unor ziare britanice şi franţuzeşti, precum The Guardian şi Le Figaro.
Schimbarea era firească după ce, la începutul lui martie, gandul.info a trecut printr-o modificare fundamentală, ceea ce i-a făcut pe mulţi să considere ediţia online drept un The Huffington Post românesc.
"Noua formă grafică a ziarului Gândul este modernă, atractivă, apropiată de internet", a declarat Cosmina Noaghea, director de Publishing Publimedia International. "Din punctul de vedere al conţinutului, ziarul va face agenda zilei în continuare. Într-o lume în care suntem confruntaţi cu o avalanşă de informaţii, gândul se diferenţiază prin credibilitate, cea mai bună selecţie de ştiri şi cele mai pertinente opinii.
Acest tip de conţinut va fi probabil tot mai căutat şi brandul gândul îşi va păstra atributul de a fi o sursă de informaţii de încredere pe print, online şi mobil, într-o formă grafică atractivă şi adecvată fiecărui canal de comunicare", a mai spus Noaghea.
Cine citeşte ziarul
Schimbarea la faţă a cotidianului gândul a fost promovată de personalităţi publice precum guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, Andreea Esca, prezentatoarea Ştirilor Pro Tv, şi Gheorghe Hagi, cititori ai ziarului în mod frecvent. Publicaţia s-a aflat şi sub lupa jucătorilor din industria advertisingului, mulţi dintre ei afirmând că o citesc