Dacia a avut în august o cotă de 2,3% pe piaţa din Europa de Vest, potrivit statisticilor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), astfel că aproape trei clienţi occidentali din 100 cumpără o maşină fabricată la Mioveni.
Vânzările mărcii autohtone au înregistrat în august o creştere de aproape 1% şi de 4% în iulie comparativ cu perioada similară a anului trecut, la aproape 15.700 de autoturisme, după ce la începutul verii Dacia a înregistrat un uşor declin. Constructorul autohton a urcat în august pe locul 16 în topul celor mai bine vândute mărci din acest an la nivel european, depăşind Suzuki.
În condiţiile în care majoritatea constructorilor europeni se repliază în acest an, reducând producţia pe fondul încheierii programelor de tip "Rabla" din Europa de Vest, Dacia înregistrează în continuare o creştere a producţiei de peste 20%. Pe fondul intrării în producţie a SUV-ului Duster, până la finele anului constructorul autohton va produce în total 330.000 de autovehicule, dintre care mai mult de 300.000 vor reprezenta exporturile către pieţe din Europa de Vest. În prezent cadenţa de producţie a Dacia este de aproximativ 1.400 de unităţi pe zi, cel mai ridicat nivel atins vreodată pe platforma de la Mioveni.
La nivelul pieţei germane, cea de-a doua cea mai mare după Franţa, Duster a ocupat locul 37 în topul celor mai bine vândute modele, cu 1.481 de maşini comercializate în august, fiind totodată cel de-al doilea cel mai bine vândut SUV de pe piaţa germană după VW Tiguan şi peste Audi Q5.
La uzina de lângă Piteşti producţia Duster a crescut de la 260 de unităţi pe zi în aprilie, cu o lună înaintea lansării oficiale, la peste 450 în prezent. Ulterior, din 2011 producţia SUV-ului va accelera de la 20 de unităţi pe oră la începutul verii la peste 35 la începutul anului viitor.