E plăcut să-ţi începi ziua în aromă de croissant-uri calde, de abia scoase dintr-un cuptor care ştie, printr-o minune tehnologică, să le rumenească pe dinafară şi să le păstreze pufoase pe dinăuntru. Şi de la care te-ai putea aştepta să ştie chiar şi să întindă unt pe ele. Apoi să-ţi continui ziua distribuind sarcinile casei unor aparate amabile care fac totul pentru tine - spală rufele, le calcă şi au grijă de veselă. Şi în final să te relaxezi la o cafe latte pregătită în trei straturi, ca la restaurant, să te întinzi un pic pe canapea şi să te simţi ca acasă... în showroom-ul Miele (se citeşte Mile).
"La Miele e ca la tine... acasă", spun reprezentanţii companiei germane de electrocasnice îndemnând clienţii să folosească toate aparatele prezente în magazinul din Otopeni, ca şi cum ele ar exista în baia şi bucătăria din propria casă.
De la aspiratoare la aparatură de bucătărie şi maşini care calcă singure cămăşile la Miele se găsesc noile status-simboluri în materie de electrocasnice, reprezentative pentru perioada de criză - adică produse cu preţuri mai mari dar care sunt investiţii sigure pe o perioadă lungă de timp (20 de ani spun reprezentanţii companiei).
Miele a intrat pe piaţa din România în 2007 prin intermediul distribuitorilor şi al showroom-ului din Otopeni, după care a construit, în 2009, printr-o investiţie de 24 de milioane de euro, şi o fabrică axată pe producţia de produse electronice în Braşov. Astfel business-ul pe piaţa locală a crescut direct proporţional cu criza. În 2009 Miele a atins o cifră de afaceri de 1,95 de milioane de euro, corespunzătoare unei creşteri de 71% faţă de anul 2008. "După părerea mea România a fost, până la momentul crizei, protejată într-un balon şi de-abia când a început recesiunea a luat contact cu realitatea. Economia îşi va reveni şi consumatorul va fi mai dispus de acum încolo să investe