Pe baza unor estimari interne, jocul video FIFA11 a depăşit înregistrarile de vânzari pentru acest titlu cu 2,6 milioane de exemplare vândute în magazinele din Europa şi America de Nord. În perioada 1-2 octombrie, primele două zile după lansarea FIFA11 în Europa au fost cele mai aglomerate zile de gaming online din istoria EA Sports. Fanii au înregistrat peste 18,6 milioane de sesiuni de joc online EA Sports, dintre care mai mult de 11,3 milioane de FIFA11 în aceeaşi perioadă.
De asemenea, se estimează că FIFA11 a înregistrat vânzări de 150 de milioane de dolari în reţelele de retail.
Localizat în 18 limbi şi disponibil în 51 de ţări, FIFA11 este unul dintre cele mai populare jocuri video de sport şi este disponibil pentru platformele PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PC, Nintendo DS, PlayStation 2, PSP, iPhone şi iPod touch.
Între noutăţile FIFA11 se remarcă opţiunea "Personality+". Abilităţile individuale sunt acum reflectate în modul de joc, permiţând diferenţierea clară a jucătorilor pe teren. În plus, jucătorii pot experimenta "mai multă libertate" în acţiunile om-la-om prin opţiunea 360° Fight for Possession, care transformă jocul fizic din ciocniri laterale în dueluri complete 360° şi prin opţiunea Pro Passing, unde acurateţea paselor este determinată de îndemânarea gamer-ului cu control pad-ul, dar şi de abilitatea jucătorului, poziţionarea şi rapiditatea sa în teren.
Pe baza unor estimari interne, jocul video FIFA11 a depăşit înregistrarile de vânzari pentru acest titlu cu 2,6 milioane de exemplare vândute în magazinele din Europa şi America de Nord. În perioada 1-2 octombrie, primele două zile după lansarea FIFA11 în Europa au fost cele mai aglomerate zile de gaming online din istoria EA Sports. Fanii au înregistrat peste 18,6 milioane de sesiuni de joc online EA Sports, dintre care mai mult de 11,3 milioane de FIFA11 în aceeaşi