Moartea Mădălinei Manole a fost un „caz Elodia“ cu care emisiunile de la Antena 1 şi Pro TV au făcut audienţe-record. Chiar dacă „Acces Direct“ a început în forţă sezonul de toamnă, „Happy Hour“ a avut totuşi o medie a audienţei mai mare.
Schimbarea lui Mădălin Ionescu cu Simona Gherghe nu s-a resimţit în cifrele emisiunii „Acces Direct". „Happy Hour" continuă să domine în audienţe în mai toate serile. Astfel Simona Gherghe a reuşit să atragă mai mulţi privitori în doar şapte ediţii din cele 24 analizate.
Potrivit datelor de audienţă, „Happy Hour" a avut o medie de 488.000 de telespectatori pe minut, în perioada 30 august - 30 septembrie, în timp ce „Acces Direct" a înregistrat 408.000.
Startul celor de la „Happy Hour" a fost unul slăbuţ. Invitatul lor special, primul bărbat din lume care a născut, a atras o medie de 490.000 de telespectatori pe minut la nivel urban, cu 7.000 sub „Acces Direct".
Emisiunile s-au bătut în dezvăluiri
Trebuie remarcat că în primele ediţii „Acces Direct" s-a poziţionat în faţa „Happy Hour". Motorul audienţei au fost părinţii cântăreţei Mădălina Manole, care au dezbătut subiectul sinuciderii vedetei. Ediţiile din 31 august şi 1 septembrie, care i-au avut invitaţi tot pe părinţii Mădălinei, au reuşit să depăşească o jumătate de milion de telespectatori.
De altfel, ambele televiziuni au profitat din plin de tragedie şi de disponibilitatea apropiaţilor Mădălinei de a-şi spăla rufele în public. După ce în primele ediţii Simona Gherghe i-a avut ca invitaţi pe părinţii Mădălinei, Cătălin Măruţă a plusat câteva zile mai târziu cu soţul Mădălinei, Petru Mircea, care a prezentat „în exclusivitate" înregistrări, un testament şi alte documente.
„Happy Hour" a fost în prima parte a lunii septembrie un serial dedicat sinuciderii Mădălinei Manole. Cifrele au fost pe măsura dezvăluiri