Peste o jumătate din români spun că simt frică, dar şi speranţă în ceea ce priveşte viitorul financiar, paradox întâlnit şi la nivel global, dar populaţia din România este pasivă şi aşteaptă ca problemele să se rezolve de la sine, a arătat Cornelia Coman (foto), director general al ING Asigurări. Coman a prezentat rezultatele unui studiu al grupului ING, realizat în luna august 2010, privind sentimentele resimiţite predominant de oameni atunci când se gândesc la viitorul financiar. Studiul a fost realizat în zece state de pe trei continente, printre care România, Mexic, SUA, Olanda şi Malaezia.
„Cel mai predominant sentiment negativ la nivel global este cel de frică. Speranţa şi siguranţa, pe de altă parte, sunt sentimentele pozitive cel mai des întâlnite la nivel global", a spus reprezentantul ING la conferinţa Romanian Financial Forum organizată de Mediafax împreună cu Banca Naţională a României. Românii resimt mai acut paradoxul frică - speranţă comparativ cu media globală. Încrederea este mult diminuată comparativ cu nivelul global, însă ceea ce este mai important este că sunt pasivi", a adăugat Coman. Reprezentantul ING Asigurări a explicat că în străinătate oamenii nu au încredere, dar încearcă să-şi rezolve problemele şi să îşi asigure un viitor financiar prin luarea unor decizii, spre deosebire de români.
Peste o jumătate din români spun că simt frică, dar şi speranţă în ceea ce priveşte viitorul financiar, paradox întâlnit şi la nivel global, dar populaţia din România este pasivă şi aşteaptă ca problemele să se rezolve de la sine, a arătat Cornelia Coman (foto), director general al ING Asigurări. Coman a prezentat rezultatele unui studiu al grupului ING, realizat în luna august 2010, privind sentimentele resimiţite predominant de oameni atunci când se gândesc la viitorul financiar. Studiul a fost realizat în zece state de pe trei continente, p