Tribunalul Bucuresti a admis cererea pentru intrare in insolventa a Blue Air, inaintata de Carpatair si Service Excellence Solutions, insa transportatorul aerian prezinta dovezi ca datoriile catre cele doua companii au fost platite. Totodata, reprezentantii Carpatair atesta ca Blue Air si-a achitat datoria la cateva zile dupa depunerea dosarului de insolventa.
Cu toate acestea, judecatorul Laura Radu, purtator de cuvant al Tribunalului Bucuresti, a declarat pentru Mediafax ca instanta a admis miercuri intrarea in insolventa a Blue Air, la cererea Carpatair si Service Excellence Solutions.
Sherif Ussama, directorul executiv al Blue Air, arata intr-un comunicat de presa transmis in aceasta dimineata ca Blue Air intelege ca si-a achitat datoriile catre stat si catre furnizori, in ciuda blocajelor financiare la nivel national si chiar a procesului de restructurare a flotei pe care compania a finalizat-o recent.
"O potentiala decizie a Tribunalului Bucuresti in sensul deschiderii unei proceduri de insolventa asupra companiei noastre ne-ar surprinde, in mod neplacut, si am considera-o drept incalcare a drepturilor comerciale de care ar trebui sa ne bucuram intrucat, in momentul de fata, noi nu avem nicio datorie fata de cei doi asa-zisi creditori din dosarele de insolventa. In aceste conditii nu poate fi declansata starea de insolventa", a declarat Sherif Ussama, care a mai adaugat ca in cazul in care o astfel de decizie ar fi emisa, compania va ataca decizia instantei.
Oficialul companiei subliniaza ca s-a ajuns la o intelegere de plata amiabila in dosarul 13886/3/2010, in care Carpatair si Service Excellence Solutions au cerut insolventa Blue Air Transport Aerian, si s-au achitat la zi debitele restante.
Paula Ardelean, vicepresedinte al Carpatair, a confirmat ca Blue Air si-a achitat datoria catre Carpatair la cat