Calin Buzea, noul sef al MRM Worldwide, este un manager atipic pentru o agentie de interactive. Nu e activ in social media si nu se stie cu toata “spuma” online-ului romanesc. Nu face strategie, si nici creatie. Are un singur scop: sa faca business.
Calin Buzea, 33 de ani, este de o luna managerul agentiei de interactive MRM Worldwide, parte din grupul McCann Romania. A venit in locul Bogdanei Butnar, care s-a intors la Headvertising, agentia independenta in care lucra inainte de McCann. Buzea a fost recrutat din pozitia de business director de la Mediafax, de catre Adrian Botan, Creative Partner la McCann.
“Candva prin vara, Bogdana anuntase ca ar vrea sa plece si Boti m-a intrebat daca as fi interesat. Mai lucrasem inainte la McCann si in ultimii ani am acumulat experienta pe partea de management intr-o companie medie-mare. M-am orientat foarte mult spre ce inseamna businessul pe partea de digital, servicii de continut”, spune Calin Buzea, intr-un interviu acordat Wall-Street.
In cadrul Mediafax, Buzea s-a ocupat de brand & product management pentru serviciile mobile. Ulterior a fost numit director de marketing si apoi director de business, pozitie din care a supervizat vanzarile pentru toate produsele si serviciile Mediafax. La inceputul lui 2008, la sugestia lui Adrian Sarbu, proprietarul Mediafax, a fost trimis in Cehia pentru a coordona din pozitia de director executiv lansarea unei agentiei de presa. “Ideal ar fi fost sa aiba un manager ceh. Dar lucrurile s-au miscat foarte repede si nu l-au gasit in timpul oportun. Initial am fost trimis acolo pentru sase luni. Am ramas un an si jumatate”, povesteste Buzea, care inainte de Mediafax a mai lucrat la Vodafone si McCann Erickson.
Principala diferenta intre piata de media din Cehia si cea din Romania este ca acolo ziarele chiar se vand, spune seful MRM. Comtractele incheiate de agenti