Încă de când a văzut lumina Registrului Comerţului, Power Marine a fost privită ca fiind legătura între administraţiaMazăre şi Gabriel Valentin Comănescu, cel mai bogat dobrogean din toate topurile de specialitate
În luna mai a acestui an, societăţile Grup Servicii Petroliere şi Follow Me şi-au vândutacţiunile pe care le deţineau în SC Power Marine SA.
După cum bine se ştie, Power Marine este societatea din spatelecursei Class One Romanian Grand Prix,cea în care atât Primăria lui Radu Mazăre, cât şi Consiliul Judeţean,condus de Nicuşor Constantinescu, au băgat, timp de trei ani, sumeserioase de bani. Cursa de bărci de pe Siutghiol a atras saunu turişti, ţinta declarată de autorităţi şi de organizatori, însă, cusiguranţă, a atras atenţia asupra unor prietenii, dacă nu în planpersonal, măcar în sectorul afaceristic. La înfiinţare,în 2007, Power Marine, pe atunci SRL, avea ca fondatori, aşa cumspuneam, societatea GSP SA a celui mai bogat dobrogean şi Follow MeSRL, iar ca administrator pe Ionuţ Sorin Barbu. Dacă Gabriel-ValentinComănescu nu are nevoie de nicio prezentare, trebuie explicat statutulsocietăţii Follow Me. Cu Ionuţ şi Alina Elena Barbu asociaţi persoanefizice şi SC Sisteme Internaţionale de Afaceri SA, asociat persoanăjuridică,firma poartă pecetea lui Valentin-Gheorghe Ionescu, afaceristbucureştean şi inculpat în dosarul retrocedărilor alături de nimenialţii decât Radu Mazăre şi Nicuşor Constantinescu. Adică finanţatorii,prin instituţiile pe care le conduc, ai cursei Class One Romanian GrandPrix. Mai mult, prin aceeaşi firmă SIA SA, Ionescu a concesionat PortulTuristic Tomis, unde intenţionează să dezvolte Marina Tomis. ValentinGheorgheIonescu este inculpat în dosarul retrocedărilor, prin firma sa, Habitatşi Ambient SA, la capitolul cesionari cumpărători de drepturisuccesorale, „pentru complicitate la infracţiuni asimilate şi înlegăturădirectă cu in