Compania a încheiat primele şase luni cu afaceri de 194,5 milioane de euro, în creştere cu 73% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut
Subsidiara din România a grupului suedez Autoliv se aşteaptă la o cifră de afaceri de peste 363 de milioane de euro în acest an, după ce la începutul anului estima că afacerile sale vor atinge doar aproximativ 300 de milioane de euro. Anul trecut, Autoliv România a avut afaceri de 270 de milioane de euro, ceea ce înseamnă că vânzările îi vor creşte în acest an cu o treime.
Ionel Fierbinţeanu, directorul general al Autoliv România, spune că subsidiara din România se bucură de o bună reputaţie în cadrul grupului, având în vedere că anul trecut afacerile sale au crescut cu aproximativ 70 de milioane de euro, prin transferul unor contracte de la alte fabrici ale concernului, în timp ce Autoliv Europa a închis o serie de fabrici.
Autoliv România a încheiat primele şase luni cu afaceri de 194,5 milioane de euro, în creştere cu 73% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Fierbinţeanu se aşteaptă ca şi anul viitor afacerile să continue să crească. „Prognoza pentru 2011 ne arată o creştere a pieţei auto mondiale cu evoluţii cuprinse între 5% şi 30%, în funcţie de zona geografică. Pentru Autoliv România, efectul crizei nu a avut impact în evoluţia cifra de afaceri, poate şi datorită faptului că am prevăzut recesiunea cu cel puţin şase luni înainte de declanşare şi am putut lua măsurile adecvate acestei situaţii dificile’’, a spus Fierbinţeanu.
Autoliv România deţine la Braşov diviziile de producţie pentru centuri auto de siguranţă, chingă, inflatoare pentru airbag, la Prejmer divizia de arcuri necesare producţiei de centuri de siguranţă, la Lugoj divizia de textile-airbag, iar la Timişoara divizia de soft-verification. Cei mai importanţi clienţi ai Autoliv România sunt Opel, Dacia- Renault, Mercedes, Ford, Sko